En…ben je blij met jouw grote aanpassingsvermogen?

De laatste maanden heb je ongetwijfeld groter moeten denken om je aan te passen. Met de nadruk op het woord ‘moeten’, want wat ons allemaal overkomen is was niet vrijwillig. Klanten mocht je niet meer bezoeken, je moest plotseling je tijd anders indelen, goede verbindingen moesten op de thuiswerkplek aanwezig zijn en van privé en werk werd verwacht dat het wel te combineren viel. Ben je blij met jouw aanpassingsvermogen en ben je er goed bij geholpen?

Hopelijk wel.

Communicatie over de anderhalve meter samenleving

Vanuit BCMD hebben we in ieder geval geprobeerd voldoende aandacht te schenken aan de anderhalve meter samenleving waarin we ons voorlopig zullen blijven bevinden. In deze blog hebben we bijvoorbeeld verduidelijkt hoe je het thuiswerken faciliteert op een veilige en efficiënte manier. Ook hebben we aandacht gegeven aan beroepen die juist nu extra werkdruk ervaren.

Extra hulp nodig vanwege onbeantwoorde vragen?

Alles was anders de afgelopen periode. Dan kan het zo zijn dat je met vragen bent blijven zitten die je, vanwege tijdsgebrek, nog niet hebt kunnen stellen. Het thuiswerken is je bijvoorbeeld goed bevallen, maar nu blijkt dat niet alle werkzaamheden van thuiswerkende collega’s op een gestructureerde manier zijn opgeslagen. Het ontbreekt je daardoor aan informatie om je werkzaamheden goed uit te voeren en grip en overzicht te behouden. Of je kan niet bij alle bedrijfskritische applicaties komen. Toch maar weer naar kantoor, of kan het anders? Wij denken het laatste.

Daarnaast kun je vragen hebben rondom jouw eigen kennis. Ineens moest je online samenwerken, maar je hebt nog steeds een brandende vraag over…Vul het zelf maar in. Wij zullen er alles aan doen om het juiste antwoord voor jou te vinden. Het kan bijvoorbeeld gaan over de digitale veiligheid van jouw werkplek, maar ook over het hebben van een supersnelle internetverbinding of het doorschakelen van kantoortoestellen naar jouw thuiswerkplek.

Klein doen, groot denken

Elke verandering levert vragen op, vooral als die verandering onverwacht is. Daarom willen we nog eens benadrukken dat we als klein bedrijf altijd persoonlijk contact en persoonlijke aandacht nastreven. Dat betekent dat we je niet minutenlang in een wachtrij laten staan, maar snel schakelen en antwoord geven om jouw uitdagingen op te lossen.

Groot zijn we met een totaalaanbod in back-up-, connected-, hosted-, wireless-, secure-, en support solutions. BCMD helpt je in de breedte op het gebied van informatie- en communicatietechnologie, zoals draadloos internet en internettelefonie maar ook met het veilig koppelen van online netwerken, het leveren van moderne samenwerkingstools in de Cloud en het betrouwbaar back-uppen van gegevens.

Ook als je de afgelopen periode ergens van het bekende ‘kastje naar de muur’ bent gestuurd of nog steeds wacht op een antwoord proberen we jouw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

En…ben je blij met jouw grote aanpassingsvermogen?